Cardio + Fitness

  • Onbeperkt sporten
  • Gratis gebruik kledinglockers
  • Sporten op de nieuwste apparatuur
Vanaf

€ 17.95

Cardio + Fitness met virtuele lessen

  • Onbeperkt sporten
  • Gratis gebruik kledinglockers
  • Sporten op de nieuwste apparatuur
  • Onbeperkt virtuele lessen
Vanaf

€ 20.95

Upgrade met onbeperkt zonnebank

  • Onbeperkt sporten
  • Onbeperkt zonnebank
Vanaf

€ 25.95

Alle tarieven

Waarom Cheap-Fit?

Bootcamps

Cheap-Fit Fitness organiseert in het voor- en najaar bootcamps. De bootcamps, zijn te volgen voor zowel jong als oud!

Ruime openingstijden

Cheap-Fit Fitness is elke werkdag geopend van 9:00 tot 22:00 uur! En zaterdag van 9:00-13:00 uur

Nieuwste apparatuur

Bij Cheap-Fit Fitness sport je altijd op de nieuwste apparatuur.

Voordelig

Cheap-Fit Fitness vindt het belangrijk dat iedereen moet kunnen sporten, daarom is Cheap-Fit Fitness het voordeligst.

Onze voorzieningen

  • Onbeperkt sporten
  • Vanaf € 17,95 per maand
  • Zonnebank
  • Onbeperkt cardio en fitness
  • 6 dagen per week geopend
  • Gratis gebruik kledinglockers
  • Gratis parkeren
  • Douche gelegenheid
  • Ruim aanbod apparatuur
  • Virtuele lessen
  • Fysiotherapie
  • Voordeligste sportschool van Nunspeet
Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, staan ze meteen klaar. Je hebt de ruimte om te sporten en er is altijd wel een apparaat vrij omdat er meer staat dan een gemiddelde sportschool! Echt toppie om hier te sporten! :-D
- Cornelis Wemeijer via Facebook
Top!
- Rick Nieuwen via Facebook
Goede ondersteuningen, vriendelijk personeel, voldoende apparaten/materiaal, gewoon top!
- Luit van der Ploeg via Facebook

Laatste nieuws

De dames van het Red-Bull promotieteam, weten ook de weg te vinden naar Cheap-Fit Fitness????
22/oct/2018
Lees meer
Daar sta je dan op het station, onderweg naar school of werk. In de koude wind, het regent een beetje en dan heeft die trein ook nog vertraging. Je kijkt al uit om thuis de verwarming aan te doen en dan zie je het koffietentje op het station. Voor je het weet sta je al in de rij om de lekkerste koffie te bestellen. Voor je het weet heb je een mooie herfstcreatie besteld, een latte met pumkin spices. Daar warm je lekker van op! “Welke maat koffie wil je?” Zonder goed na te denken bestel je een medium. Even later sta je op het perron te wachten, slurpend aan je warme lekkere koffiecreatie. Wat je misschien niet beseft is dat zo’n mooie koffiecreatie best wat calorieën kan bevatten. De standaard latte met pumkin spices is gemaakt met halfvolle melk met een toef slagroom: Een small: 190 kcal, 9g vet, 20g koolhydraten, 5g eiwit Een medium: 290 kcal, 12g vet, 35g koolhydraten, 10g eiwit Een large: 385 kcal, 17g vet, 45g koolhydraten, 12g eiwit Neem je dagelijks een koffiecreatie en kies je steeds voor de medium maat, dan drink je dagelijks in een kwartiertje tijd pakweg 300 kcal weg. Wij snappen echt wel dat het heerlijk is om af en toe zo’n koffiecreatie te nemen en wij zullen dit ook zeker niet verbieden. Maar met een aantal bewuste keuzes, kun je best wat calorieën besparen bij het koffietentje. Kies je voor de maat small te gaan, bespaar je in dit geval 100 kcal. Zou je vragen om magere melk, bespaar je ook weer een handjevol calorieën. Bij elke koffiecreatie, bespaar je met de maat small en magere melk zeker 100 kcal of meer. Wil jij voor de kerst nog wat kilo’s kwijt? Dan kun je er ook voor kiezen om jezelf één keer per week te trakteren op een bijzondere koffiecreatie. Om vervolgens de andere dagen te kiezen voor een simpele koffie of cappuccino: Een small cappuccino met mager melk: 49 kcal, 0,1g vet, 7g koolhydraten, 5g eiwit Een zwarte koffie, small, medium en large: 2 tot 4 kcal en te verwaarlozen macronutriënten Zo bespaar je heel wat calorieën!
21/oct/2018
Lees meer
Moeite met in slaap komen? Vijf originele oefeningen om ontspannen naar bed te gaan: 1. De gebroken kaars: ga tegen de muur aan liggen met je billen en leg je benen omhoog op de muur. Blijf ongeveer 5 minuten in deze houding en adem rustig door je buik. 2. Ademhalingsoefening: Adem door je neus vier tellen in en zes tellen uit. Als dit goed gaat, probeer dit dan te rekken naar acht tellen uitademen. Herhaal dit een paar rondes. Door bezig te zijn met je ademhaling ontspan je. 3. Probeer te mediteren. Als je dit niet gewend bent kun je online geleide meditaties vinden. Probeer niets te veranderen, maar je bewust te zijn van je lichaam en (onrustige) geest. 4. Slaapmantra: Kies drie woorden waar je een goed gevoel van krijgt, waar je blij van wordt. Herhaal die woorden in je gedachten, of hardop. 5. Als je de bovenstaande oefeningen hebt gedaan en je ervaart nog steeds slaapproblemen, probeer dan te accepteren dat het nu even niet lukt. Kijk of je een beetje kunt genieten van het rustig liggen. Welterusten ????????
18/oct/2018
Lees meer
Nog een paar plaatsen over in de bus, wie gaat er met ons mee? Zaterdag 9 februari 2019 hebben wij een geplande dagtocht staan, richting Winterberg. De bus zit nagenoeg vol, maar er zijn nog een paar lege plekken. Ga jij alsnog met ons mee? Geef je dan op bij ons aan de balie...
17/oct/2018
Lees meer
Meer nieuwsberichten